Grillning + Teater!

Denna fredag har spendarats hemma hos min moster och på dunkers.. :D Först va jag hemma hos min moster och skulle grilla.. kommer dit så är där ingen grill.. Då tänkte jag att ah den kommer snart.. Japp det gjorde den.. I en jävla LÅDA!! Så då skulle dom montera ihop grillhelvetet först.. Och jag skulle på Teater kl.19,00 och dom kom med den runt 18,00.. Min buss gick halv, så jag fick åka in till stan på tom mage och kolla på när min underbara Caroline spelade teater.. Mkt mkt bra :D tackar för den förställningen.. Jessica och hennes pojkvän kom och höll mig sällskap på teatern.. tackar för det ^^ hoppas ni hade en trevlig kväll ^^ Plus att min nya gladiatorsandal gick sönder :( Första gången jag ska ha dom så går den ena sönder.. Så imon får jag ta och limma den ^^

Sen bar det hem till min moster igen och fick käka mat som mamma hade sparat till mig.. Efterrätt blev det med :D grillad banan med choklad mumma! Sen spelade vi med andra ord.. så jävla roligt spel.. :P
Vi fick skjuts hem iaf, tacka gudarna för det! Slapp ta bussen hem från Maria park!

Imon väntar grillfest för min baby! :D hoppas bara att hans prsent kommer imon :O Annars vet jag inte vad jag tar mig till... Ahhhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0