Stan med mamma!

Idag hämtade mamma mig när jag slutade kl.12,00 :D Vi skulle in i stan och handla kläder till mamma.. Hon ville ju ha ngt nytt till på fredag.. Vi gick först på söder för vi skulle handla på torget och sånt.. Så då passade jag på att gå in på gymet och fixa tid till första gången som är gratis för att lägga upp ett program till mig ^^ SEn stack vi vidare in i stan.. Mamma hittade ett par skit snygga läggings på Gina och två tunikor på HM.. Sen gick vi och åt lunch på Subway :D mumma! En sub melt.. med vitlöksås ^^ blev det för mig.. Jag köpte ett par pösiga byxor på Gina för bara 99kr
Jag gick in om house of pain när mamma hämtade bilen, för att kolla min tatuering.. Han sa att den hade läkt mkt bra :D ^^ fan va gott..!

Sen åkte vi till systemet på råå.. Jag skulle köpa äpplevin och en champange, men mamma köpte det åt mig :D:D nice ^^ Mumma på det!!

Alltså en mkt lyckad dag på stan med mamma! :D tack för idag ^^

Nu väntar middag och mys med mamma, jag hjälper henne att sy ihop delarna till overaller som hon stickar ^^ lite gemenskap :P haha



Mamma utanför Subway



Jag :D



Dom nya byxorna ^^ ser ut som mysbyxor meeen det är det inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0