Träna?

Japp nu jävlar är det dags att köpa gymkort ^^ Jag har grubblat länge på om jag skulle göra det.. Jag har provat att träna hemma många ggr och som alltid håller det väl en två månader.. :/ typiskt mig.. Blää.. Så nu tänker jag fan ta mig i kragen och gå på gym ist.. Och dessutom så kan jag sola till ett bra pris på samma ställe.. Man kan gå i gruppträning också ^^ Det är väl okej om man har ngn att gå dit med.. Skulle aldrig falla mig in att gå dit själv :O haha feeeg är jag ^^ jag vet.. men men så är det..

Så nu har jag kollat runder efter ett par snygga och bekväma tränings byxor :D vill inte ha mina mysbyxor till det.. För varmt och för stora ^^ Så nu har jag nog hittat ett par bra och till ett bra pris på halens.. Bara 199kr :P inte dåligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0