Jaha!

Ni som ville ha regn.. Nu har ni fått er del av den varan! det är fan augusti! då ska det va soool och typ 30 grader.. men icke! Så här går alla sommarfantaster i linne och short i regnet i hopp om att det kanske skulle kunna komma en liten glimt av solen som kan sugas upp av ens lite halvt bleka kropp.. Haha blek och blek, men man blir ju lite svag i färgen när det inte är ngn sol... Men jag är ju inte den som går ut i regnet i för lite kläder ^^ då blir man ju fan förkyld.. Palla det! haha Så sitter man och letar febrilt efter en semesterort som har sol och hög temp i dec..Eftersom jag börjar skolan så måste jag ju ha lov för att kunna resa.. Alltså första lovet i dec..! haha

Ajja om jag nu kommer utomlands snart ska jag sola satan! Inga pengar till solarie ju! KASS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0