Låång!

Den första veckan på skolan har känts lång.. Så därför blev denna helgen riktigt lugn.. Hemma kvällar och massa chips och dippa :D Baby va här både fredag och lördag.. Så nu kan jag nog ta den andra veckan i skolan med storm steg ^^ Jag har shoppat på mig lite bra saker denna helgen.. En pall med förvaring som ska stå under mitt databord så att jag kan ha mina datasaker i den.. En rosablommig hammaer med olika skruvmejslar i :P alltid bra att ha haha En hårfärg, den va på halva priset nu så jag tänkte att det va bäst att passa på.. Nu när man är student måste man ju va ekonomisk ^^ haha.. MEn man kan ju säga att jag har mega tur att min baby är så snäll som hjälper mig med pengar och saker som behövs.. Han köpte ett usb minne till mig nu som jag ska ha i skolan :D super bra :P:P

Jag provade min nya plattång i torsdes :D den va riktigt bra :D Kan jag absolut rekomendera till er som också har svårt att få håret att hålla sig platt.. Jag använder dessutom syoss värmespray ^^ mktmkt bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0