Plugga!

Imon bär det av till nya skolan i Svalöv.. ^^ Efter ett uppehåll på två år från skolan ska jag nu då plugga igen hehe :D Ska bli kul, men jag är ngt nervös just nu.. haha måste dessutom in på arbetsförmedlingen och fixa en sak innan skolan imon för att dom är så dumma i huvudet att dom missat att säga till försäkringskassan att jag inte ska ha deras ersättning längre utan csn bidrag! Och fixar jag inte det i tid får jag inget från csn.. Alltid motgångar.. Men men in och fixa det imon direkt när dom öppnar sen till skolan direkt efter det ^^ haha hoppas att jag inte villar bort mig i teckomatorp.. haha jävla håla.. Där ska jag byta från tåg till buss!

Jag beställde hem en ny plattång igår förresten.. Från lyko.se hoppas på att den är bra.. Den ska kunna bli 250 grader varm och det borde bli bra till mitt affro hår haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0