Strul!

Ja jag kunde ju ge mig fan på att min kamera va för bra för dom på skolan.. Den fick jag inte använda.. Så jag åker hem till pappa och hämtar en kamera från 60talet och tror att ja den här blir så jävla bra.. men ack så fel jag kunde ha! Den va inte heller bra nog.. Så jag får rådet att köpa en ny och att det finns massor att välja mellan och att dom kommer bara att kostar ett par hundra kr.. HA så fel dom kunde ha.. Jag fick en lista på kameror som jag kunde köpa.. Där fanns kanske tre av dom och alla kostar ngt över 1000 lappen!!! Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till riktigt.. Dom andra har redan börjat fota och jag har ingen kamera! känns ju nog tryggt.. Vi sdka ha fotat upp en hel rulle tills på månadg.. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0