Akrylnaglar!

Jag har funderat på att köpa hem ett akrylset för att göra mina egna naglar, fast att jag har relativt bra naglar själv så kan det va kul att ha provat på och om inte annat kan jag ju göra det på andra och kanske tjäna en slant på det. ^^ jag har kollat på en tjej på youtube som visar hur man gör och det verkar inte så kompliserat. Ett färdigt kit kostar ca 500kr.. Då får man pulver, lim, tippar, buffer, fil och en annan sak som man behöver ^^
Det blir iaf betydligt billigare att köpa ett kit och göra det själv än att gå till någon so gör det. Det är ju dyrare med gelénaglar även om man gör det själv.. Men resultatet blir det samma med båda metoderna.

Är det någon av er som har erfarenhet av att göra det själv och om det är lönt att köpa det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0