Fredag!

Och så va det fredag ^^ jag slutade tolv idag med så jag gick hem i slasket.. :/ sen åkte vi och handlade mat till helgen.. Efter det åkte jag och pappa till familia.. :D jag hittade en tunika på Gina för bara 49 spänn så jävla nice :D Vi körde in om PANG också.. Massa billiga saker där :P fyndade en mkt väldoftande parfym för 59 kr.. Den luktar fruktigt och somrigt :D Det är en sån man vill ha nu till sommaren :D mkt nice..

Just nu kollar jag på Lets dance och solsidan samtidigt som jag fixar naglarna inför imon.. Jag, Kitty och Kate ska va modell för en dag imon :D jag hnar gjort den en gång innan, men inte dom andra töserna ^^ Ska bli riktigt nice, det är därför jag måste frächa till mina naglar, ka ju inte ha en bröten nagel och avflagat nagellack på alla foto! :O bläää..

Så imon kl.15.00 blir det modellande.. :D Sen kanske det blir utgång, har inte bestämt mig än :P det får vi se imon ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0