Fullt upp!

Denna dagen har jag haft fullt upp :P
Det började med en smarrig frulle som bestod av mitt hemmabakade bröd och alpro soya choklad mjölk nam nam..
Sen stack jag och mamma på loppis, målet va en fåtölj men jag kom där ifrån med en halsduk och en kavajväst till min älskling.. :P Efter loppisen skulle vi hjälpa min mormor att flytta för den 5011 gången ^^ denna gången flyttade hon till plantan.. När flytten var nästan klar bjöds det på min mosters tacopaj :D:D mumms

När vi käkat klart hämtade vi älsklingen och stack hem till mig, Jag och mamma klippte mig och det blev först en katastrof!! men nu när jag har haft det några timmar är det väl okej.. ^^

Sen stack jag och Ante ner till Phuun thai och käkade middag där :D för min del blev det wokade blandade grönsaker och kyckling och ris då, med en sprite :D:D

Igår klickade jag dessutom hem dom ursnygga gladiatorsandalerna från have2have.se ^^
Fri frakt om man handlar över 300, meen dom levereras inte förrän v8-9..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0