Helg!

Denna helgen har varit lugn. I fredags åkte jag från baby till hundarna, sen solade jag och gjorde en ganska korkad sak, Solade med string som vanligt bara det att lappen på stringen hade åkt upp så nu har jag en vit liten lapp på ryggen, mindre lyckat.. :( Efter det gick jag hem till pappa och hjälpte honom med att hacka bort is från vår brunn så att vattnet kunde rinna ner ^^ Sen körde han mig till Lidl så jag kunde köpa lite gott till helgen xD Sen bar det hem och träna, bubbelbad och lite middag ^^ Efter det kollade jag på Lets dance som tyvärr blev en besvikelse när Elin Kling åkte ut :( noooo..

Lördagen va typ ännu lugnare ^^ haha åkte in i stan och jagade mat med baby sen åkte hem igen i typ snöoväder, käkade i hans säng med levande ljus och myys, Sen kollade vi på 6an och MTV hela kvällan ^^ Riktig hemmakväll!

Idag kan jag bara säga att det känns tydligt att det är söndag, Inget bra på tv och inget att göra, det blev att jag och baby gick ner till maxi bara för att komma ut och röra på oss, och det blev ju inte lättare av att allt vatten från igår hade blivit IS!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0