Shopping!

Shopping står på schemat imon.. ^^ jag och Kitty och Kate ska till väla.
Det är några saker som jag behöver inhandla, sen är det extra kul om jag kan hittat något annat med :D
Jag ska ha en limpistol, alltid bra att ha, sen tänkte jag köpa lite fler make up penslar ^^
Jag provade min ögonskugge palett.. den ska ju vara så lik Mac som möjligt och jag måste säga att jag är mkt imponerad.. Det var nog den bästa ögonskugga som jag provat, man behövde inte mkt skugga för att få ett bra resultat, dessutom fick man exakt den färg som paletten visar inte ngn fesen färg som liknar den.. :D

Så bilder kommer imon från väla om jag hittar ngn snyggt! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0