Fika

Igår va jag i stan med älsklingen och fikade ^^ vi hamnade på espresso house, fast att jag va hungrig^^ det blev en macka och en chai latt för mig xD.. Efter det skulle han in och träna så jag hängde med in på gymet, ingen som sa något :P När han hade tränat klart körde Jonas oss till city gross så vi kunde handla lite mumms till kvällen.. Lite vindruvor vanillia coke m.m..

När vi va i stan hade André (min älskling) köpt trådlöst tangentbord och mus, så när vi kom hem fixade han så att jag kunde sitta i sängen och spela sims 3  på hans tv =D riktigt nice

Idag fick man ge sig ut i snöstormen för att ta sig hem och byta om till ridkläder, sen bar det av till stallet,kom nyss hem därifrån, nu blir det te och robinsson på tv, som dock blir det sista dom visar nu på lördag :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0