Ombyggnad

Just nu försöker jag fixa till min bloggg lite, vet inte riktigt hur man gör men det löser sig^^.. Igår va det meningen att jag skulle inhandla en abtronic x2, för att ge min mage en rejäl omgång, men det blev ändrade planer.. Så imon ska jag handla en gym boll ist. ska prova på lite yoga... =) Jag har också köpt den nya hårprodukten syoss, det sägs ju att den ska få håret att kännas som när man varit hos frisören, så hoppas på det resultatet ^^

Tips:
Va på väla för ett tag sen och då köpte jag en penselrengöring för sina sminkpenslar. Man sprayar bara på penslen och torkar av med en ren trasa.. Den gick på ynka 70kr om jag inte minns fel =D.. Jag har provat den och den är mkt bra, tar bort allt smink ur penslen direkt..Så har ni många penslar som jag har, så tycker jag absolut att ni ska prova den ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0