100707

Idag har jag målat taket i badrummet ^^ duktig jag är :D haha.. Sen åkte jag ner till stan och klippte mig, sådär spontant :D fan va gott!!love it.. ska bara färga det också.. Det får jag göra imon kväll.. När vi har målat taket en gång till.. Badkaret är ju övertäckt med lakan nu ^^ haha

Om 45 min slutar mamma och då ska vi in till stan och käka på Asia kock :D mumma! Sitta på uteserveringen :D ahh gott det är :P

Måste bara skriva om en idiot som höll på att köra in i bussen på väg hem.. Vi kom i en korsning på rosengården.. Så kommer det en idiot och bara svänger in rakt framför bussen.. Och alla vet att man ska lämna företräde för ALLA bussar!! Men inte han tydligen! Och dessutom blir han sur och stannar sin bil, går ut och börjar skrika och mucka med bussen haha! snacka om puckad!?!? Och detta va märk väl en SVENSK!!! OMG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0