Diskriminerad??

Ja man kan ju undra om man blivit en aning diskriminerad.. Jag har varit hos läkaren fyra ggr på en vecka med min navel.. Den har varat i lite mer än två månader.. Så i onsdes förra veckan ringde jag till min läkare och beställde en tid till tordsdagen dagen efter.. Jag fick en tid till en distriktsköterska.. Hon kollade på min navel och gjorde rent och la ett förband och bad mig komma på fredagen med.. Hon tog ett prov med.. Jag kom dit på Fredagen och hon sa att det såg bra ut och att jag skulle ha ett plåster på en vecka och inte duscha och bada på hela den tiden.. Och att jag skulle få svar på provet mån eller tis.. Så i onsdes denna veckan hade jag inte fått ngt prov svar så jag ringde dit och fick en tid att komma tillbaka igår eftersom det fanns en baterie där.. När jag kommer dit så säger ännu en distriktsköterska att det ser bra ut och att jag kunde ta av mitt plåster.. När jag senare på dagen kommer hem inser jag att min navel har varat så pass mkt att det gått egenom mitt linne..! Så jag ringer dit igen och får en tid till idag.. Och nu fick jag äntligen prata med en läkare som gav mitt ett recept.. Och under hela denna veckan har dom trott att det är min piercing som är ptoblemet fast att den inte ens sitter i! Jag sa klart och tydligt att det inte har ngt att göra med den och att jag tog ut den innan det ens började vara.. När jag då idag får mitt recept pekar min läkare på sin näsa och säger "om jag vore du skulle jag ta det lugnt med den med" ja jag har en piercing i näsan med..
Men för helvete välkommen till 2010!!! Alla har i princip ngn slags piercing! Och oavsätt om jag hade haft hela kroppen piercad så ska jag ändå få en behandling från början och inte behöva gå dit fyra ggr på en vecka!!
Så ja ska man behöva bli smått diskriminerad för att man har piercing?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0