Fin början på veckan!

Igår blev en fin början på denna veckan.. Jag och pappa och baby åkte till familia, sen va vi i trädgården med min bror och Sandra och solade och spelade badminton.. ^^ Sen åkte vi hem till mamma med hunden och alla mina saker.. Det va meningen att vi bara skulle äta på phuun thai sen skulle ante hem.. Men han kom och sa att vi skulle på bio efter phuun thai och sen skulle han sova här.. Så då blev det så :D:D Vi kollade på Beck - levande begravd.. Den va ruskigt bra :D haha.. Lite läskig va den, inte alls som dom förra.. ^^ Sen kom vi hem och kollade lite på tv sen slocknade jag som en sten :D

Idag har jag hunnit med en massa saker.. Jag åkte in i stan och lämnade in lappen till FK sen stack jag in och tränade.. Sen hem och ut med hunden och drack en naturdiet.. Sen ivåg till maxi på Råå och handlade.. Sen hem igen och lagade mat till mig och mamma.. Och nu har vi rensat i badrummet för vi ska måla om det nu :D hehe.. Så imon börjar vi väl måla taket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0