Sommar!

Denna veckan har värkligen varit sommar för mig :D I lördes va jag och mamma i falsterbo och kollade på horse showen där :D vi åkte hemifrån halv nio på förmiddagen och kom hem halv elva på kvällen :D Det va riktigt nice ^^ Som solen stekte på oss.. Fick värsta brännan haha :P

Sen i söndes va jag hemma hos baby, där käkade vi revben och mös i det varma vädret.. Tills det började regna och åska och då kollade vi på Hachiko.. En skit bra film ^^ Måndagen blev också skit nice med solande i babys trädgård.. Vi färgade hans hår med och spolade av färgen med vattenslangen hahaha

Igår fyllde Min Jessica 21 :D DEt firade vi med fika hos henne sen Kulijuli på kvällen.. En super mysig kväll! Hoppas du blev nöjd med din dag :D:D

Och idag har jag och mamma varit på stranden och snart ska vi ner i stan och käka middag och myyysa på stan ^^ Faaan va gott det är med sommar.. En nackdel är att baby jobbar hela tiden.. Men men sånt är det



Grattis Jessica! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0