Underbar helg!

Denna helgen har varit helt underbar.. I fredes när jag kom hem från jobb åkte vi och handlade som vanligt då :D Sen åkte jag till väla helt själv.. Det va faktiskt inte så kass ändå ^^ haha jag handlade ett par shorts, läggings, två klockor, ett linne till min baby, fransk manikyr, fil, och  ett namnhalsband.. Jag tror jag fick med allt där haha..

Och igår åkte jag och baby med mamma till fleninge.. Min moster va där med sin familj och passade ett hus.. Med värsta trädgården, pool, trädeck.. ojoj.. Efter solande och ett dopp i poolen grillade vi.. Faan va gott!! Massa god mat och fint sällskap.. Kan inte bli bättre..

Sen idag va det inte lika fint väder så våra strandplaner blev ändrade.. Men vi åkte till sofiero kiosken och köpte glass ändå.. :D Mjukglass med chokladtopping! mumma!! :D:D haha Sen har jag kollat på monsters vs alien :D Den va riktigt bra ^^

Imon ska jag och pappa och kanske baby till familia.. Sen efter det ska jag och baby till stranden och steeeka om vädret inte sviker vill säga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0