Sy "helg" @ Jessica!

Ja då va vår sy "helg" på börjad.. Jag kom hit vid ett idag och vi började sy direkt.. ^^ jag har ju med mig Devil hit med :D haha.. Jag sydde en klänning till studentfesterna på fredag på 7 timmar :D ganska nöjd med det :P Det gjorde Jessica med iofs.. Vi är så satans bra! Nu ska vi käka fondue :D Första gången jag ska käka det :P låter så satans nice så det måste göras.. Är skithungrig dessutom..

Senare efter middag och utgång med dogsen ska vi ha tjejfilmkväll! fan va nice det är!! :D Imon ska vi fortsätta vår sy "helg" fram till typ tre eller ngt ska va hemma till fem, ska ju rida imon och efter ridningen ska vi ha avslutning där med grillning ^^ nice..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0