Garden collection!

Ja imon är det våffeldagen ^^ nice, det firar vi såklart med våfflor :D värt att nämnas så är det exakt 1 år sen Jessica tog sitt körkort imon då :P

Iaf så älskar jag den nya kollektionen på HM.. Garden collection.. tänkte att jag skulle kolla in den på fredag, förhoppningvis är det ngt kvar ^^ Ska dessutom på Twilight kväll hos Kitty och Kate på fredag :D ska bli skit kul.. Twilight och New moon på samma kväll underbart :D Och godis och massa mumms :D Tänkte fråga om dom vill med på väla på fredag.. tror jag nog eftersom båda två är lediga ^^ Jag ska kolla in nya glasögon när jag ändå är på väla, dom har et erbjudande där man får glas och hela skiten för bara 1000kr.. inte illa.. dom jag har nu kostade typ 4000.. Det har jag INTE råd med..
Men mina ögon skriker efter ett par nya, så förhoppningvis hittar jag några som är skitsnygga och passar bra :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0