Hemma!

Då va man hemma igen efter fem underbara dagar hos baby :D Har precis varit och handlat med mamma.. Så ikväll väntar god mat och körslaget med mamma :D ska bli nice :P Nu ska jag ta mig ett låång bad och riktigt skämma bort mig xD haha

Jag kom på att det är inte alls långt tid till vår 7års dag och vi vet ännu inte vad vi ska göra.. Vi skulle spåna på ideér och sen kapa listan ^^ Sen betyder det att om det inte är långt tills 7ärs dag så är det inte långt till jag ska tattuera mig :D  nice.. tider springer iväg..

Vill också nämna att en kusin till mig, som jag knappt träffat och jag knappt visste fanns har tagit kontakt med mig :D riktigt kul.. Vi har sagt att vi ska träffas ngn dag :P kulkul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0