Kissieholic?

Ja okej, jag erkänner.. jag är nog en Kissieholic.. Första gången jag hörde talas om kissie, så bloggade jag inte själv och hade aldrig läst en blogg.. så därför struntade jag i henne.. :P Men sedan jag började blogga själv har jag läst hennes blogg varje dag och jag älskar den :D

Den är rosa och underbar och dessutom älskar jag att läsa om henne och hennes liv.. hon skriver på ett roligt och naturligt sätt och hon bryr sig om sina läsare :P hon tar tom sig tid att träffa läsare när hon åker till en annan stad ^^ helt underbart :D Dessutom har hon superbra klädsmak och är jättesöööt :D

Så det betyder alltså att man måste inte likna Kissie för att vara beroende av hennes blogg :D



Älskar hela hennes outfit här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0