Senaste tillskottet!

Nu har jag beställt hårförlängning och en morotsolja från hawaiian tropic.. :D mumma! Betalar det senare denna månaden.. ^^
Fick dessutom en massa skor från en tjej på mammas jobb.. :D kommer använda alla utom kanske ett par som bara va så coola så jag tog dom men kanske inte använder dom nu.. :P det får vi se.. haha

Jag har dessutom hittat ett nagellack som är ett billigare alternativ till OPI och jag har blivit tokförälskad i tre färger, som kanske slinker in här ngn gång under våren.. vem vet ^^ Det heter China glaze..



Från V: Ballerina skor, alltid bra att ha, Hög klack med peeptoe, Ngn slags gladiatorsandal, dom coola skorna jag pratade om ^^ och ett par kilklack ^^



Nagellacket jag gillar..
Re-fresh mint
For Audry
Pink Voltage
Kärlek!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0