tyg shopping!

Imon ska jag shoppa tyg till Emmelies klänning, förhoppningsvis! :P Vi ska till malmö, stoff och stil, för där är billigt!! :D När jag ändå är där ska jag köpa lite saker till mig själv, fylla på förådet ^^ jag har en tanke på att sy en bikini och en baddräkt till mig själv :D har typ tusen underdelar men bara en överdel eftersom det är svårt att hitta min storlek så tänkte jag att varför inte göra en själv :D

Sen antingen före eller efter malmö beroende på när vi åker så ska jag och mamma till familia och hanlda till min kusin, hon fyller 12 på måndag :D nice :P Så då blir det kalas! hehe.. Jag vet precis vad jag ska köpa, men det säger jag inte här ^^ hon kanske läser :P haha

Nu väntar yoga med mamma sen slapp på soffan ^^ så jävla nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0