Underbar fredag!

Dagen började med att jag gick ut med hundarna.. :P sen skulle jag träffa baby i stan, hans buss blev försenad så jag tog en chai latte så länge ^^ När han kom gick vi en runda på stan.. Kollade bara runder lite, men när vi kom in på Gina så såg jag att den tjocktröjan som jag velat ha va på extrapris :D från 250kr till 99kr :D lätt att jag köpte den då.. Den fanns dock inte i min storlek i den färg jag hade tänkt mig så det blev en annan färg.. :P men är ändå helnöjd..

Sen blev vi hämtade på söder av babys föräldrar, så åkte vi till maxi för att handla lite inför helgen ^^ Nötter och dricka mumma! När vi kom hem från maxi beställde vi pizza :D mumma!! Jag tog helt klart min favorit Hawaii med vitlökssås :D helt underbart..

Så nu är jag mätt som en gris.. ikväll väntar lets dance och solsidan :D kanske spela ngt spel med baby med.. ^^


Kommentarer
Postat av: My

Tack som fan!... :D

2010-03-20 @ 03:31:23
URL: http://subtiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0