100507

Idag va jag och fikade med Caroline :P hon bjöd på fika, det blev en chai latte på K&CO :D mkt mkt mysigt, det va ett tag sen vi träffades sist :/ Kul att snacka litta ^^ Hon hade handlat på Gina när jag kom till Stadium, där stod hon i ett provrum och provade en massa kläder :D haha.. Hon har precis fått pengar och då ska dom spenderas på bra saker :D Sen när vi skulle hem fick jag bevis på att det lönar sig att gå på gym.. Vi fick springa efter bussen på rådhuset till knutpunkten.. och jag blev inte så trött som jag skulle blivit innan :D haha

När jag kom hem åkte jag och pappa och hämtade hans nya mobil, så fick jag hjälpa honom med den ^^ Sen blev det käk...

Jag måste bara säga faan va det ska vara svårt att få sålt sina kläder.. :@ jag vill ju ha pengar för mina i princip nya kläder, inte bara ge bort dom.. Det misstaget ha jag gjort innan, och då har det nog hänt att dom personerna sålt mina kläder :/ hur kul är det.. först la jag ju upp ett par cheap monday jeans här, gick mindre bra :( nu ligger dom uppe på tradera.. går inte bra där heller...aaaaahh!!

Nu när jag får min lön i maj ska jag köpa nya glasögon :P och träningsbyxor, paljettshorts, kanske ett par skor.. har lite pengar att betala tillbaka till min far :P haha så det ska med göras.. Sen får jag väl spara lite till i sommar ^^


Kommentarer
Postat av: carina

cool bild

2010-05-10 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0