Hundägare!

Så då va man lycklig hundägare IGEN :D det kom som ett vindkast ^^ hämtar honom denna veckan ngn gång :D En papillon! :D haha minsta hunden jag ägt ^^ Det blir nog skit bra :P ska iaf ta med honom till stallet för att vänja vid hästarna :D kan va kul att ta med honom dit..
Så nu måste jag fixa vaccinering och besiktning till honom och bestämma en dag som passar bra att hämta hem honom.. och hålla tummarna för att min katt accepterar honom :D

Nu ska jag grilla med gänget och imon ska jag ju på loppis! :D kanske hittar några saker till hunden, den är ju liten och allt jag har hemma är till stoooora hundar haha!


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis...hehe o hur var nu namnet, glömde det :)

2010-05-22 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0