Hylla min moster!

Jag måste erkänna att jag gillar inte barn.. Spec inte små barn, bäbisar eller vad man nu vill kalla dom små liven ^^ Dom luktar illa, spyr, bajsar och drägglar.. You name it! Vem gillar sånt?? haha Tro det eller ej men det är nog bara jag som inte gillar kräkmaskinerna.. Men det är en sak som till och med jag inte kan motstå ^^ Kolla bara :D Kan man ha sötare kusiner ^^


Max! Han är väl föööör söööt! när han inte spyr ^^ <3


Nicole <3



Alexandra <3

Så jag vill alltså hylla min moster för tre helt underbara ungar! :D <3

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-30 @ 23:52:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0