Sexparty!

I fredes va jag på sexparty hos Jessica :D Det va mkt trevligt.. Vi fortsatte att festa hos henne när partyt va slut.. Klart att jag beställde en massage olja som är ätbar ^^ haha.. Sen fick jag lära mig ett nytt fyllespel..Pyramiden ^^ haha det va nice :D Jag tog bussen hem vid ett och va hemma till två.. Tar långt tid att komma från Höganäs och hem.. Tack så mkt Jessica för att jag fick komma.. Fick träffa Carro igen och En ny Tjej My! Mkt treligt folk :D:D

Igår kände jag för att vara kreativ, så jag tog tag i en av tavlorna som jag tänkt göra ett tag nu ^^ Den blev klar igår kväll ngn gång :D



Tavlan jag gjorde igår :D Är helnöjd med den ^^


Kommentarer
Postat av: bella

guu så fin! :)

2010-05-16 @ 22:01:20
URL: http://bellabuzarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0