shopping!

I fredes va jag på väla med mamma och baby, jag handlade lite smink och kläder.. Jag köpte en ny tru match roll on foundation.. Den är så attans bra :D älskar den.. Den är lätt att applicera och det går fort ^^ det gillar jag.. Det ända minus jag kan komma på är att när den börjar ta slut måste man använda en pensel, men för min del gör det inte så mkt för jag gillar pensel ^^ Den går loss på 160kr tror jag.. Sen köpte jag en svart ögonskugge från wet n wild.. Den svarta ögonskuggan som är på min palett är lite lilasvart :/




Solbrillor, bikinitrosor och hudkräm :D



Rosa bikiniöverdel och rosa mysbyxor ^^

Och denna veckan ska jag och mamma gå i stan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0