Underbart väder!

Äntligen har solen och varmen kommit till skåne :D:D dagen spenderade jag på gymet och sen på stan med min baby.. När jag slutade kom pappa och hämtade mig, sen va jag ute med hundarna.. :P (vet inte om ni fattat det men jag går ut med en kvinnas hundar tre ggr i veckan ^^) sen åkte jag hem till mamma och hämtade mina väskor, ska va hos pappa i helgen.. :P Sen åkte vi och handlade på city gross..

Efter det ringde baby och sa att han va i stan så då åkte jag in direkt.. Så vi tränade först, sen gick vi till pistachia och tog vars en exotic coctail :D maaaassaaa frukt och gott :P vi satt på deras nya uteservering, den va helt okej.. ngt liten kanske men det gjorde inget ^^ Sen åkte vi hem

Nu har jag ätit tacos och ska kolla på tv, skönt med öppen dörr ut till uterummet :D äntligten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0