Funderingar!

Jag kan inte sluta att fundera på hur mitt liv ser ut nu och om kanske tio år.. när jag gick i gymnasiet gjorde jag inte så mkt, inga fester gick inte ut.. Gick inte på studentfesterna osv. Vilket jag ångrar nu.. Alltså när det händer ngt kul så är jag skit pepp som om jag vore 14 igen.. Medans gamla klasskompisar som festa som svin och sånt har barn och gift sig.. Plugga/jobbar och har en egen lägenhet.. Jag vill ju inte ha några barn men iaf så känns det ibland som om man sitter fast på samma jävla steg.. Jag känner mig inte vuxen.. Inte alls.. Känns som om jag går i högstadiet fortfarande och inte kommit ngn stans.. hmm ja jag har iaf en kille/man som jag älskar och tacka gud för det annars vet jag inte vad jag skulle gjort.. hade varit ännu ett steg tillbaka.. Hata facebokk egentligen, den bara visar hur alla ens gamla vänner har det idag och det blir man ju definitivt inte pepp av.. haha japp jag är en aning avundsjuk.. men det får man vara om man har kämpat som ett svin den studenten för att få jobb eller utbildning med mindre lyckat resultat.. Jag pluggar iaf nu och det är ju som tur det.. suck! Ibland känns det som om jag kommer bo hemma hela livet arbetslös och skit.. hmpf... Japp hata facebook nu, det förstörde min peppkänsla inför ikväll.. Bort med det nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0