Skräckfilm?!?!?

Jag såg en av många skräckfilmer för ett par år sen och jag kommer ihåg den så väl.. Jag trodde att den hette madhouse, men den handlar om ngt helt annat så nu behöver jag er hjälp att hitta den..

Den handlar om ett gammalt mentalsjukhus som ska renoveras.. Medans byggarbetarna jobbar där blir dom mer och mer underliga.. en av dom hittar gamla inspelningar av patioenter i en källare och börjar lyssna på banden.. Dom handlar mest om en tjej som är skitsofren.. hon har typ fyra eller fem personligheter.. En i ögonen en i öronen osv..


Jag skulle så gärna vilja se den igen och om ni vet vilken det är jag pratar om så kan ni gärna få skriva det till mig.. Eller om ni har ngn idé om vad den kan heta :D:D




Kommentarer
Postat av: C

Vet inte vad den heter men vill gärna veta, verkar läskig =)

2010-10-23 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0