Köpenhamn!

Jaha ska försöka att sammanfatta denna dagen i köpenhamn.. Haha.. Den började ju hyfsat bra.. Kom till knutan vid 9 och köpte mig en chailatte.. Växlade pengar och köpte en biljett.. Hela denna dagen skulle spenderas med klassen, mer eller mindre och fota folk på nära håll.. Vi skulle träffas inne i köpenhamn kl.11,00 vi skulle va där ca kvart i.. Så ganska långt tid på oss.. Jag träffade dom andra, Kim och Fridrik.. Vi gick på båten och in springande kom Elin.. I Helsingör gick vi på rätt tåg och allt.. Inte alls dåligt.. :P Tills vi kommer en bit på vägen och dom säger i högtalaren att det är en man på spåret och att vi måste invänta på att mannen har gått upp från spåret igen.. Vi väntar ett tag sen kör tåget igen.. Sen stannar vi mitt emellan två stationer.. Då sägs det i högtalarna att det finns en misstänkt väska på spåret och att polisen har skickat dit bombtekninker.. Såå tåget kör tillbaka till föregående station där vi får invänta ersättningsbussar.. På den bussen som inte kör hela vägen utan vi får byta till ett tåg en bit innan köpenhamn.. Vi kommer alltså en timme för sent.. haha.. Så det va bara till att börja fota.. Och inte nog med det så hade mitt batteri i kameran dött så jag fick låna ett av Fridrik.. Suck!! Men jag kom iaf hem med två uppfotade rullar, Ett par jeansshorts med nitar på och ett dumle choklad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0