Mått skit!

Urk idag har jag mått skit.. Började halv två men bestämde mig för att komma in en timme tidigare för att kunna soppa min film från igår.. Så jag kom till skolan kvart över tolv.. men en aning huvudvärk.. :/ Sen allt eftersom jag va där blev jag bara sämre och sämre.. Och det hjälper ju inte att alla kemikaler till filmen luktar som ett helt helvete.. ahh.. Sen slutade jag halv tre.. Så jag åkte hem till pappa som planerat.. Vi skulle handla.. jag fick handla lite till fikat på ridningen.. DÄr inne mådde jag inte spec bra.. kallsvettig och skit.. :( suck!

När jag kom hem åt jag resten av mitt dumlechoklad tills middag va klar och nu känner jag mig lite bättre.. hmpf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0