Överraskning!

Har ju glömt skriva en sak!!! fy mig! I måndes ringde min baby och sa att han kanske skulle hoppa på samma buss som mig när jag skulle hem från skolan.. Men när jag satt på tåget fick jag ett mess om att hans buss inte skulle gå förrän en timme efter min.. Så frågade jag om han inte kunde övningsköra hem till mig.. Så sa han att dom hade satt in bilen och att om han tog den bussen skulle han va hemma hos mig sent.. Så då skrev jag att han inte behövde komma.. När jag sen börjar närma mig lägenhets dörren ringer han igen och frågar om jag är hemma.. När jag svarar att jag snart är hemma bryts samtalet.. Och jag tänker då att jag ringer när jag kommit in.. När jag går ut ur hissen står baby där med en KAMERA!!!! Till mig.. :O En digital systemkamera haha :D:D Jag blev så överraskad och glad att jag började gråta ^^ Fast vi ska båda använda den till tex semester och sånt :P En Nikon D3000



Så tack baby för den helt underbara kameran!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0