shoppingdag!

Japp hemma från en heldag med shopping med mamma.. Åkte först till familia.. Där löpte jag ett par assnygga stövlar till vintern.. I år dissar jag uggsen.. Eftersom jag inte har råd med ett par äkta UGGs så skiter jag i dom skräp skorna.. Bara går sönder och släpper in vatten.. Nej det blev ett par marschkängor ist.. :P skit nice :D och dom är dessutom fodrade.. :D  sen köpte jag en ansiktspeeling och ögonmakeup pads så att jag kan tvätta bort det :D hehe

Efter familia käkade vi på max och därefter åkte vi till väla.. Där handlade mamma en ryggsäck till mig.. :D i tidig födelsepresent :D tack! Sen gick vi in på ikea.. där handlade mamma ett par saker.. sen tappade hon sin jacka där inne! så hon fick gå in igen och leta efter den.. I den nya LILLA ikea hahahaha

Sen åkte vi en snabbis in om rusta där jag köpte en regnkappa till vovvs och en mjölkskummare så att jag kan göra egen chai latte. :D


Igår va vi ju hemma hos mamma på middag :D vi fick en skit god middag och så spelare vi uno :P Efter det åkte vi hem till emma på fest.. mkt mkt trevlig kväll tills vi skulle bege oss hem då det regnade som satan så vi fick ta taxi.. ^^

kommer bilder på sakerna på måndag.. Jag glömde min sladd till kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0