Sjuuuk!

Åh shit är meega sjuk.. Jag har inte ens orkat att leta fram sladden till min kamera.. Så bilderna på mina senaste inköpr kommer senare.. Dessutom har jag fått min klänning från tradera och mina saker från nelly.. Så det kommer bilder på det med ^^  Idag fick jag släpa mig in i stan för att sätta in mina 50 öringar på mitt konto.. :P 87st ^^ inte illa haha.. Sen åkte jag till mammas jobb så stack vi in på maxi oxh handlade mat.. Deras cesarsallad är guld värd :D bara älskar den.. ^^ 20 spänn med :D billigt.. När jag ändå va där köpte jag en film som jag ska se ikväll.. Alltid film när man är sjuk så e det bara :D Inne i stan handlade jag lite råa nötter.. Nyttigt och gott :D Passar bra till filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0