Yeah!

I morse fick jag äntligen åka med dom nya pågatågen.. Jag måste säga att jag gillar dom.. Nya frächa morderna.. Jag älskar interiören.. Neonljus, trappsteg större bord.. Japp allt är mkt bättre.. En dataröst som säger vilken station som är nästa.. Så jag hoppas att jag kommer med dom nya tågen fler ggr.. :P

Idag har jag massa att göra.. Ska in på bibblan i hbg och låna en bok till skolan.. Sen ska jag till swedbank och hämta ut mitt csn bidrag.. Efter det ska jag hämta mina linser och handla på torget.. ^^ fullt upp.. Men i skolan är det mindre fullt upp.. Jag har inget att göra eftersom jag är klar med allt.. Och jag vill typ inte slösa på kort i labbet.. Hmm får se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0