Lantgård!

Hejsan, tänkte faktiskt att ni skulle få följa min lilla gång genom min praktik på lantgård.. inte för att det är så kul med just lantgården, utan mest för att det ör kul att läsa mina reflektioner över det hela :D

Jag hade inga positiva tankar om att börja på lantgård mer ön att folket där jag är, är mkt trevliga.. Så jag tänkte som på skolan att det är skitigt, äckligt, luktar illa och jag är RÄDD för kossor! Efter min första dag med mjölkning, utfodring, bajsskrapning och mata kalv med nappflska kan jag fortfarande konstatera att det är just precis som jag sa att det skulle vara.. Mina förhoppningar är givetvis att det ska ändras under dom här tre veckorna.. Meeen jag får nog fylla på mina förråd här hemma.. Det kommer att gå åt en jävla massa schampo, plåster, trosor, strumpor och linnen!! Ueeek.. För att inte tala om diskmedel.. Och då undrar ni varför det.. JO för att tom  mina glasögon luktar kossa! hahahah

Yes, jag känner att jag kommer att fixa detta! ;D

PS: kommer att leva i min onepiece efter jobb ^^ den kommer då inte lukta KO hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0