M.M

Jag köpte ju Marilyn Mansons självbiografi av Michaela.. Jag måste säga att jag är så sjuuukt nöjd med den :D har bara börjat på den och jag vill bara läsa mer.. jag är väldigt fachinerad av honom och hur han liv varit ^^ Dessutom är han så otroligt snygg när han är ung ^^ hehe så det är många fina bilder med i boken också :D Dessutom så har jag ju sett honom live så det kan jag skryta lite med också :D:D:D haha jag vet jag är lite speciell ^^

Jag hade en period i högstadiet där jag klädde mig och sminkade mig rätt likt honom.. Jag och min vän gillade honom starkt och ja det va ju inte det svåraste att se ut som honom.. Långt svart hår och mörka ögon, svart eller rött läppstift ^^ Jag va dock förståndig nog att vänta med att tatuera mig tills jag blev 20.. Men min första piercing gjorde jag när jag va 12 ^^

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad roligt att du tycker om boken, kul att den gjorde nytta:D

2011-08-31 @ 19:14:39
URL: http://miccys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0