Pust!

Jag orkade inte skriva igår.. Va helt jävla SLUT! Men igår så gjorde jag i princip samma sak som i måndes.. Fast jag fick åka traktor lååångt.. Och jag kan säga att om man klagar på våra vägar i en personbil så ska man nog ta och åka traktor för det av det jävligaste som det skumpade.. men det va kul ändå, har aldrig åkt det innan.. Sen när vi kom fram så fick jag åka med tröskan med.. Tog fan hela dagen.. så vi va tillbaka exakt 17,30 då jag slutar.. Fy fan att jobba så länge med en sak och sen komma tillbaka och veta att man har mer ään hälften kvar :/ Men jag fick höra ev trevlig sak på bussen hem.. När jag hoppade på 21an på ramlsöa så sa chaffisen "Det syns vem som är duktig på jobbet" det va trevligt att höra spec när det ända som går i tankarna när man åker hem är att man luktar skit och ser ut som fan..

Såå idag har jag gjort samma sak.. Bara det att jag fick mjölka alla korna själv idag... PUST!!! Sen har jag fått se hur det går till att verka en ko.. Fick hålla i "repet" som håller fast klöven, OMG va svårt det va ??? haha

Sen tog jag lite fina kort med kalvarna :D det är iaf en trevlig sak.. fast att dom också luktar skit och typ bajsar ner en när man kommer.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0