Söndag!

Jaha då va det söndag igen :P massa plugg och en del packande har gjorts hittills.. ska fortsätta plugga sen.. Känns som att det aldrig tar sluuuut! gah! Denna veckan ser ut så här..
Måndag: Vanlig skoldag, Plugga, ner till prylaffären
Tisdag: Tre prov direkt på morgonen, om jag överlever kommer jag gå hela dagen i skolan efter.. Plugga till nytt prov
Onsdag: NA inte mycket att säga om det.. Plugga
Torsdag: Letioner fram till provet som är näst sist på dagen.. Baby kommer upp :D
Fredag - Måndag: kommer baby va här, Städa, packa, plugga, mysa ^^

Pust! en hel del plugg kvar.. Japp efter tisdag är det "bara" tre prov kvar ^^ hahahaha jag kommer sova hela julhelgen ^^ Jag med huvudet i grötskålen under kalle anka.. Det kan bli en syn det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0