Kräldjur!

Idag fick vi hålla på med kräldjur.. Ormar och ödlor.. helt okej efter en stund.. jag va ganska skrajj i början men sen gick det bra.. det va ganska kul ändå :P när jag kom hem tog jag en tupplur sen kom Jessica så gick vi in och hämtade MY.. Gick ner och köpte film och kebabrulle.. Hämtade upp Caisa och gick hem till My och glodde film.. Mitt i filmen hörs en jävla smäll.. Idioterna som har trackat My och Jessica kastade en snöboll på Mys fönster så vi nästan fick en hjärtattack.. Så vi ringde polisen.. ja det gjorde vi för att det är typ fjärde gången dom håller på.. Dom står utanför och glor in, så vi fick följa Caisa hela vägen hem.. INTE OKEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0