Inte långt kvar!

Nu är det inte långt kvar tills vi åker.. Och JAG kom på att vi inte fixat ett EU-kort som man helst ska ha med sig för att kunna få bra sjukvård.. hmpf, så pappa får beställa tillfälliga kort/papper till oss imon.. Så en massa förberedelser nu, för på lördag åker vi ^^ På fredag ska jag hem till mamma och packa om väskan och lämna Devil..^^

imon ska jag och hälsa på en av mina praktikplatser som jag kommer va på efter sommaren, en mjölkgård..^^ Jag har Lisa att tacka denna perfekta plats.. Vi va ju tvugna att va på mjölkgård och jag hade ingen aning om var jag skulle va, bönder är ju eller brukar va ganska knepiga så det känns bra att jag har fått en plats där en vän till mig känner ägarna, det är nämligen hennes nässkusin ^^ :D:D woohoo.. Så imon kl kvart i 9 drar jag iväg dit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0