Överraskning!

Ja men kan lätt säga att det va en överraskning jag fick igår :D haha vi va ju först hos pappa och käkade middag, det va ju inte planerat.. Sen åkte ante iväg ett tag så jag gjorde ve mig.. Så hämtade han mig.. så åkte vi hem till honom.. Jag fick absolut inte gå in på hans rum.. hehe sen fick jag på mig ögonbindel.. Så fick jag ta av dom och jag såg först "bara" blommor och asti och choklad.. ^^ Sen sa han ser du inte vad där är :P Så låg där två ringar :D:D:D Han frågade om vi skulle förlova oss! hihi som jag har väntat på det.. Då kom tårarna :P Japp det va en dag att minnas !! Dessutom har vi 8årsdag på onsdag ^^ Slå det :D hehe Älskar dig André!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0