Såklart!

Jag messade My och frågade om hon kunde följa med mig ut med Devil, för jag är rent ut sagt skiträdd för att gå ut nu.. Hon kom över och vi hann bara bort ett par hundra meter så kommer en bil med en skit stor hund i, då är det den hunden som attackerade oss i onsdes.. Hon kör fram och rullar ner rutan och där inne så sitter typ hunden i framrutan och hugger efter Devil fast att Devil är långt ifrån.. Jag går fram och lyssnar för hon frågar hur det gick med min hund.. Jag förklarade att han då fått anibiotika osv.. hon bara ååh han (hunden) har aldrig hoppat på ngn innan.. Det vill väl jag skita i.. Så sa jag att jag har polisanmält henne och frågar efter hennes namn..  Då säger hon att om jag har polisanmält henne så kan jag ta reda på det själv.. SUCK! Jävla idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0