Bära eller brista!

Ja imon är det näst sista certifikat provet.. Kräldjur.. Och sen är det ju det allmänna provet som avgör om man är berättigad till certifikat.. men då måste man klara alla proven och alla kompletteringar och det allmänna.. Sååå just nu känns det som om det får bära eller brista.. Jag kan ju bara göra mitt bästa och räcker inte det, ja då är jag väl inte värd ett certifikat helt enkelt.. Men så klart hoppas jag på det bästa.. Jag menar det måste man göra.. ^^ såå jag börjar dagen imon med kräldjur.. sen är det över.. I helgen ska jag julpynta och plugga inför det allmänna och mina kompletteringar OCH lantbruksprov.. Jag har fyra prov nästa vecka haha :P så kan det va.. Jag kommer va heeeelt slut när jag är klar med denna utbildningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0