Biten!

ahahaha idag va vi inne i djurhuset.. Vi fick hålla på med fåglarna.. Så fick jag en parakit som bet satan i mig.. Fast att jag hade handskar så gick det igenom.. Satan va dom akn bita.. hahaha men men det får man väl stå ut med.. Sen fick vi hålla på med fröer.. :P eller rättare sagt fröblandningar.. Vi skulle räkna ut hur feta dom va :P

Sen åkte vi till en fårgård där vi egentligen skulle få klippa får, och alla va heltaggade över det.. Meeeen när vi kom dit fick vi stå i kylan i typ tre timmar och bara lyssna på en massa babbel.. :/ va fan! Vi fick iaf se när han vallade fåren med sin collie! Tur för honom att han gjorde ngt vettigt.. :P

Va på torp idag och köpte en dammsugare :O haha måste ju kunna städa ordentligt när jag flyttar från denna lägenheten.. Vi va på ÖB med, köpte lite skolsaker och en slev (min va ju möglig när jag kom hit i lördes) :P

Kommentarer
Postat av: Carina

Då ska du inte ha parakiter då :P

Hoppas ni får klippa får en annan gång.

2011-10-18 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0